Pro naše zákazníky se stále snažíme připravovat nové akce a co nejvíce výhod a zjednodušení. Z toho důvodu jsme pro Vás připravili věrnostní kartu. A proč vlastně mít svou věrnostní kartu?

Věrnostní program

  • Sleva při každém nákupu 5%.
  • Karta platí ve všech prodejnách MELICHAR CZ s.r.o. a v servisu na nákup náhradních dílů a servisní činnost při standardních obchodních podmínkách.
  • U věrnostních karet neevidujeme ani nezpracováváme žádné osobní údaje (karta je "no name").

Podmínky vydání a používání věrnostní karty:

  • Vydání karty při nákupu nad 2000 Kč.
  • Sleva a bonusový program se nevztahuje na zboží internetového obchodu.
  • Sleva se nevztahuje na zboží akční, výprodejové, letákové a s individuálně dohodnutou slevou.
Věrnostní karta

Možnosti platby

Naše prodejny jsou vybaveny platebními terminály a proto vedle standardního způsobu platby hotovostí můžete využívat platby platebními kartami.
Platby kartou
Pokud máte vybraný výrobek na který Vám nestačí výše částky na Vaší platební kartě ani obnos, který je ve Vaší peněžence, nezoufejte ! Ve všech našich prodejnách jsme Vám schopni nabídnout nákup na splátky od společnosti Essox. Výši a počet splátek Vám rádi spočítáme přímo v našich prodejnách. Vše záleží na vzájemné dohodě a pamatujte, že jsme Vám vždy k službám.
Essox Homecredit

Reklamace

Na zboží prodávané společností MELICHAR CZ s.r.o. je poskytována zákonem stanovená záruční doba, která se počítá od data nákupu výrobku. Pevně věříme v kvalitu námi prodávaných výrobků, avšak kdyby jste někdy potřebovali využít možnosti reklamace zboží, je nutné společně se samotným reklamovaným zbožím přinést také vyplněný záruční list a kopii daňového dokladu nebo účtenky. Pokud jste zboží zakoupili přes internetový obchod, řiďte se instrukcí dle obchodních podmínek uvedených na našem internetovém obchodě. V případě jakýchkoliv problémů se neváhejte obrátit na naše pracovníky.

Kamenná prodejna vs. internetový obchod

Naše společnost svým zákazníkům nabízí dva odlišné způsoby nákupu zboží. Každý má svá specifika a své výhody. Před uskutečněním nákupu je dobré hlavní rozdíly znát:

Specifika nákupu v našich kamenných prodejnách:

  • během nákupu jsou Vám osobně k dispozici naši prodavači se svou radou a pomocí
  • zboží je prodáváno dle přání zákazníka sestaveno a připraveno k použití
  • zboží si může zákazník před nákupem osobně prohlédnout, případně vyzkoušet pokud to dovoluje závislost zkoušky na opotřebení a dle charakteru konkrétního výrobku
  • při nákupu můžete využívat našeho věrnostního programu
  • ceny zboží v našich kamenných prodejnách jsou odlišné od cen zboží v našem internetovém obchodě

Specifika nákupu přes internetový obchod:

  • nákup probíhá z pohodlí Vašeho domova a zboží Vám může být doručeno až k Vaším dveřím
  • administrátoři internetového obchodu jsou Vám k dispozici prostřednictvím e-mailu nebo telefonu
  • ceny zboží v našem intenetovém obchodě jsou odlišné od cen zboží v kamenné prodejně a stejně tak i skladová dostupnost výrobků
  • zboží je prodáváno bez osobního předvedení a odborné instruktáže prodavačů, která je v našich prodejnách běžná
  • zboží si není možné před nákupem vyzkoušet
  • zboží je dodáváno v nezkompletovaném stavu a to v krabici, či na paletě
  • před osobním odběrem je nutné zboží objednat a vyčkat na výzvu k osobnímu odběru
  • zboží je možné vrátit do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu dle občanského zákoníku

Změny platné od 25. 5. 2018 – GDPR

aneb Obecné nařízení na ochranu osobních údajů

Správcem zpracování je: MELICHAR CZ, s.r.o., IČ: 259 48 300. Podrobnější informace o zpracování je možné získat v účtárně – paní Synáčová, tel. 499 881 224

ZÁKAZNICKÉ KARTY vystavené pro občany

  • nadále zůstává v platnosti 5% sleva
  • karty se nevyměňují
  • nejsou evidovány ani zpracovávány žádné osobní údaje (tzv. noname karta)

ZÁKAZNÍCI A DODAVATELÉ = PODNIKATELÉ – zpracování se provádí:

  • V jakém rozsahu? jméno, příjmení, resp. název společnosti, sídlo, IČO, DIČ, bankovní spojení, kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, email, pracovní pozice)
  • Pro jaký účel? zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů = BEZ SOUHLASU
  • Komu mohou být údaje zpřístupněny? Finanční úřad. V případě kontroly správních orgánů náhled do evidence.

KAMEROVÝ SYSTÉM SE ZÁZNAMEM – zpracování se provádí:

  • V jakém rozsahu? zaměstnanci společnosti, zákazníci, dodavatelé – všichni kdo vstoupí do areálu firmy.
  • Pro jaký účel? Zpracování je nezbytné pro zajištění ochrany práv a právem chráněných zájmů správce (majetku a osob) = např. dohledání nesrovnalostí na pokladně, ve skladě, neoprávněný vstup do areálu společnosti – nejedná se o systematické zpracování, pouze zpětná kontrola
  • Komu mohou být údaje zpřístupněny? V případě prokazování újmy Policie ČR, apod.

PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

  • Právo na to být informován o zpracování OÚ
  • Právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu, resp. doplnění
  • Právo na výmaz (být zapomenut)
  • Právo na omezení zpracování
  • Právo na přenositelnost údajů
  • Právo vznést námitku
  • Právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování.
Zobrazit všechna hodnocení